اخبار

اخبار شرکت های تابعه
18 شهریور 1403 - 21:18
رونمایی از دو محصول استراتژیک صنعت پتروشیمی در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

همزمان با نخستین روز هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، از دو محصول استراتژیک پلیمری پتروشیمی ایلام در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس رونمایی شد.

11 شهریور 1403 - 15:58
در بازدید از فجر انرژی مطرح شد:
قول مساعد صمت برای رفع مشکلات ناشی از چگونگی محاسبه مقدار گاز مصرفی برای تولید برق ارسالی به شبکه

مدیرکل صمت استان خوزستان در بازدید از شرکت فجر انرژی خلیج فارس، برای رفع اصلی‌ترین مشکل این شرکت برای تولید و تزریق برق به شبکه سراسری یعنی چگونگی محاسبه مقدار گاز مصرفی، قول مساعد داد.

27 مرداد 1403 - 15:49
حضور مدیرعامل بیدیلندخلیج فارس در بزرگترین کارگاه سازندگی کشور چشم‌ها به خاموشی ۱۲ مشعل نفتی روشن می‌شود/جریان برق، به رگ سفید رسید

محمود امین نژاد با حضور میدانی در پروژه رگ سفید از مجموعه ۱۹ پروژه طرح ملی جمع‌آوری گازهای مشعل، در جریان آخرین تلاش‌ها برای آغاز عملیات پیش راه اندازی پروژه قرار گرفت.

26 مرداد 1403 - 16:53
برای سیزدهمین سال متوالی
موکب امام رضا (ع) پتروشیمی اروند، پذیرای هزاران زائر اباعبدلله الحسین شد

در مراسمی با شکوه و معنوی با حضور جمع کثیری از زوار اباعبدالله الحسین (ع)، مسئولین محلی و کشوری و کارکنان و مدیریت شرکت پتروشیمی اروند، برای سیزدهمین سال متوالی، موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند ...

21 مرداد 1403 - 21:05
با افتتاح سیستم آب کولینگ
پتروشیمی صدف، یک گام دیگر به بهره‌برداری نزدیک شد

طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس با آغاز دریافت یوتیلیتی از مبین انرژی خلیج‌فارس و راه‌اندازی برج خنک‌کننده مجتمع به‌زودی وارد فاز پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی واحدهای فرایندی می‌شود.

21 مرداد 1403 - 16:44
تابستان گرم، مانع پیشرفت پروژه پلیمر گچساران نیست

در شرایطی که گنبد حرارتی، تابستان ۱۴۰۳ ایران را گرم‌تر از سال‌های پیش کرده و بام نفت ایران نیز تابستانی پرحرارتی را پشت سر می‌گذارد، اما این شرایط مانع از پیشرفت طرح پلیمر گچساران نشده است.

16 مرداد 1403 - 11:39
پتروشیمی کارون به بازار رنگ و رزین کشور وارد می‌شود

شرکت پتروشیمی کارون به دنبال بازارسازی و بازاریابی محصول جدید هاردنر مورد استفاده در پوشش‌های پلی یورتان صنعت دکوریتیو چوب است.

10 مرداد 1403 - 23:17
بازدید مدیران عامل پتروشیمی اروند و خوزستان از شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک مشهد

مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی‌ اروند و خوزستان با حضور در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک مشهد، از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.

09 مرداد 1403 - 22:06
آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و رنگ و رزین مشهد با حضور مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین با حضور مدیران ارشد صنعت پتروشیمی و با محوریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه در مشهد آغاز به کار کرد.

04 مرداد 1403 - 15:22
آغاز عصرجدید پتروشیمی بندرامام با طرح‌های نوآورانه
انصاری نیک: به زودی شمع کوبی پروژه‌های بندرامام نوین آغاز می‌شود

در آغاز دومین سال از شروع بندرامام نوین و در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، دکتر انصاری‌نیک از آغاز عملیات شمع‌کوبی پروژه‌های این طرح بزرگ و نوآورانه در آینده نزدیک خبر داد.

صفحه 3 از 69ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها