اخبار

07 اسفند 1400 - 08:40
پتروشیمی بندرامام شركتي ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی

پتروشيمي بندرامام براي سومين سال پياپي در نمايشگاه تخصصي حمايت از ساخت داخل صنعت پتروشيمي ضمن تفاهم با 8 شركت دانش بنيان باز هم پيشرو در حوزه داخلي سازي شد.

پتروشیمی بندرامام شركتي ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی

به گزارش روابط عمومي پتروشيمي بندرامام ، سومين نمايشگاه و همايش تخصصي ساخت داخل صنعت پتروشيمي طي سه روز از دوم لغايت چهارم اسفندماه سال جاري در جزيره كيش برگزار و اين شركت ضمن شناسايي نيازهاي خط توليد و با برنامه ريزي از پيش تعيين شده به منظور استفاده هرچه بيشتر از توان كارشناسان و شركت هاي داخلي ، 8 تفاهم نامه با شركت هاي دانش بنيان در راستاي داخلي سازي مواد شیمیایی ، قطعات یدکی و‌ تجهیزات منعقد كرد.

در اين نمايشگاه و همزمان با مراسم رونمايي از تفاهم نامه ها ، حميدرضا رستمي مديرعامل پتروشيمي بندرامام اظهار داشت: از مجموع ۱۲۵ هزار قطعه در این مجتمع، ۴۲ هزار قطعه قابلیت ساخت داخل را دارند که از این تعداد تاکنون با استفاده ظرفيت و دانش كارشناسان و نخبگان كشور ، ۱۲ هزار قطعه و همچنین ۲هزار و ۳۵۰ مکانیکال سیل ، داخلی‌سازی شده است.

 

وی ادامه داد: پتروشیمی بندر امام در زمینه ساخت داخل و همکاری با سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی ، پیشرو و ممتاز عمل کرده و این موضوع با رويكردي نوين در بندر امام نهادینه شده است.

ايشان افزود : این تفاهم‌نامه ها بصورت نمادین و برای حمایت دائمی از ساخت داخل در بخش هاي مختلفي نظیر مواد شیمیایی ، قطعات یدکی و‌ تجهیزات و به مبلغ هفت میلیون یورو انجام مشده است.

حمیدرضا رستمی در انتها با اشاره به اهميت حوزه داخلي سازي در پتروشيمي بندرامام ، تصريح كرد: اين شركت در اعتماد به ظرفيت هاي داخل كشور و حوزه داخلی‌سازی عزمی جزم دارد و در این مسیر پيشگام و پیشتاز است.

شايان ذكر است جمعي از كارشناسان و صاحب نظران حوزه صنعت كه در اين نمايشگاه حضور داشتند ، ضمن تائيد پيشتازي پتروشيمي بندرامام در حوزه داخلي سازي از اين شركت بعنوان نمونه (Benchmark) و الگوي داخلي سازي ياد كردند و به منظور اقدامات صورت گرفته در ساليان گذشته و همچنين اعتماد به جوانان و نخبگان كشور و بي نيازسازي صنعت پتروشيمي از خارج كشور ، از حميدرضا رستمي مديرعامل پتروشيمي بندرامام تقدير و تشكر ويژه اي  بعمل آوردند.

تصاویر
  • پتروشیمی بندرامام شركتي ممتاز در حوزه داخلی‌ سازی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری