اخبار

19 فروردین 1402 - 10:44
عمليات راه‌اندازی "ايرانی‌ترين الفين كشور" زير ذره‌بين مديران ارشد هلدينگ خليج فارس

جلسه بررسي وضعيت راه اندازي مجتمع الفين گچساران با حضور مهندس نشـان زاده مقدم معاون برنامه ريـزي و توسعه كسب و كار گروه و جمعی از مدیران ستاد و شرکت های پیمانکار طرف قرارداد در محل پروژه، برگزار شد.

عمليات راه‌اندازی "ايرانی‌ترين الفين كشور" زير ذره‌بين مديران ارشد هلدينگ خليج فارس

هدف از احداث طرح پتروشيمي گچساران با حدود ١٣٠٠ ميليون يورو هزينه، تأمين خوراك مجتمع هاي زيرمجموعه پتـروشيمي باختر( واقع در مسير خط لوله سراسري اتيلن غرب) و مجتمع هاي پتروشيمي منطقه دنا شامل پتروشيمي چهارگانه ممسني، دهدشت،بروجن و كازرون است.

با بهره‌برداری از اين طرح، كه ٨٣ درصد آن با توان شركت‌ها و متخصصان داخلی ساخته شده، سالانه يك ميليون تن اتيلن و ٨٤ هزارتن +C3 توليد می‌شود.

 

خط و نشـان براي پيمانكاران ضعيف

مهندس نشـان زاده مقدم معاون برنامه ريـزي و توسعه كسب و كار شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس: هيچ قصور و كوتاهي پذيرفتني نيست/ تکمیل طرح های نیمه تمام سیاست راهبردی هلدينگ خلیج فارس و دکتر علی عسكري، حامی مدیران توانمند، قاطع و جسور است

مهندس نشـان زاده مقدم معاون برنامه ريـزي و توسعه كسب و كار شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس در حاشیه بازدید از مجتمع پتروشیمی الفين گچساران و نشست بررسي روند راه اندازي اين پروژه، با بیان اینکه مدیریت ارشد هلدينگ حامي مدیران توانمند، شجاع جسور و داري قدرت تصمیم گیری بالاست، گفت: برای بهره برداری از الفين گچساران، باید با تلاش شبانه روزی و نظارت مستمر، از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

به گزارش روابط عمومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، وي با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام که برخی از آنها بیش از ١٧ سال از کلنگ زنی شان می گذرد، از رویکردها و سیاست‌های راهبردی اعلامي دكتر عـلي عسـكري مديرعامل هلدينگ خليج فارس است،تأكيد كرد: در سال "مهار تورم و رشد تولید"، از همه توان براي بهره‌برداری از هشت طرح استفاده مي شود و در این زمینه هیچ قصور و کوتاهی را نمی‌پذیریم.

معاون برنامه ريـزي و توسعه كسب و كار شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، در ادامه با بیان اینکه بهره برداری از پروژه هايي چون مجتمع الفین گچساران، رابطه مستقیم و معناداری با سودآوری و افزایش رضایت اقشار مختلف مردم به عنوان سهامداران هلدینگ خلیج‌فارس دارد،تأکید کرد:پيمانكاران و شرکت های طرف قرارداد، مکلف به اجرای همه تعهدات مندرج در صورتجلسه های جلسات قبل هستند و بايد همه اين تعهدات در زمان مقرر ايفا شود. وي افزود: اگر قصور و كوتاهي از سوي پیمانکاران صورت گیرد، اكيپ های ضربتی به سرعت جایگزین شوند.

خبر دیگر اینکه مهندس نشان زاده مقدم و هیئت همراه در ادامه بازدید دوره ای از شرکت ها و طرح های تابعه هلدینگ خلیج فارس، از طرح پلیمر گچساران بازدید کرد.

بازدید از خط انتقال لوله اتان پالایشگاه بیدبلند خوزستان به گچساران

مهندس نشـان زاده مقدم معاون برنامه ريـزي و توسعه كسب و كار شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس و هیئت همراه در ادامه سفر پنج روزه به خوزستان و گچساران از روند عملیات خط انتقال لوله اتان پالایشگاه بیدبلند خوزستان به گچساران در شهرستان بهبهان بازدید کرد. وی در جریان بازدید از خط انتقال لوله اتان بیدبلند گچساران، بر تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع موجود در اجرای پروژه تأکید کرد.

تصاویر
  • عمليات راه‌اندازی "ايرانی‌ترين الفين كشور" زير ذره‌بين مديران ارشد هلدينگ خليج فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: