اخبار

07 اسفند 1401 - 14:22
حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صداوسيما

كليپ ويژه "چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالايشی" به صورت گسترده از فردا در برنامه‌های سازمان صدا و سیما پخش می‌شود.

حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صداوسيما

به گزارش روابط عمومی شـركت صنـايع پتـروشيمی خليـج فـارس، کلیپ ویژه این رویداد مهم بر اساس جدول زمانبندی شده پيوستی،از فردا روی آنتن شبكه های اول و دوم سيما می‌رود.
همچنین روز چهارشنبه دهم اسفند، مصاحبه زنده آقای دکتر علی عسكری مدیرعامل محترم شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شبکه های اول و دوم سیما پخش خواهد شد.
با تلاش و پيگيری مدیریت برند، مسئوليت اجتماعي و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ماههای گذشته، با توليد و پخش محصولات خبری مختلف از جمله گزارش‌های توليدي، مهمترين اقدامات، عملكرد، برنامه ها و دستاوردهای هلدينگ و شركت‌های تابعه، به صورت گسترده از بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های صداوسیما پخش شده است.
همچنین در طول برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنيان از ۲۴ تا ۲۶ بهمن امسال، با طراحی و پخش ارتباط‌های زنده تلویزیونی و راديويی با شبکه‌های مختلف سازمان صداوسيما، اهميت و كاركردهای اين رويداد مهم به صورت گسترده و پرحجم منتشر و تشريح شد.

تصاویر
  • حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صداوسيما
  • حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صداوسيما
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: