اخبار

24 بهمن 1401 - 09:52
آغاز مراسم افتتاحيه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، لحظاتي پيش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز شد.

آغاز مراسم افتتاحيه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، از دقایقی پیش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این نمایشگاه به میزبانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش برگزار می‌شود.
انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای نمایشگاه چهارم است. در مراسم افتتاحیه، برخی مقامات عالی کشور از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا و مدیران و فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی، مدیران عامل بانک‌ها و فعالان بازار سرمایه، و مدیران عامل، مدیران و کارشناسان شرکت‌های تابعه گروه خلیج فارس حضور دارند.

خبر تکمیل می‌شود…

تصاویر
  • آغاز مراسم افتتاحيه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: