اخبار

20 فروردین 1402 - 10:21
آخرین تلاش ها و برنامه ریزی ها برای راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

آخرين تلاش ها و برنامه‌ريزی‌ها در آستانه يك افتتاح تاريخی با حضور رییس جمهور

آخرین تلاش ها و برنامه ریزی ها برای راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

به زودی، پالایشگاه گاز هويزه خلیج فارس به بهره برداری می رسد

مهندس نشـان زاده مقدم معاون برنامه‌ريـزی و توسعه كسب و كار شـركت صنـايع پتـروشيمی خليـج فـارس، دكتر سيفی رييس هيئت مديره پالایشگاه گاز هويزه خلیج فارس و تعدادی از مديران هلدينگ، طی چند نوبت، از بخش های مختلف اين طرح مهم زيست محيطی بازدید کردند.

هدف از اجرای اين طرح، كه اردیبهشت امسال و  با حضور رييس جمهور به بهره‌برداری مي رسد، جمع آوری و بازيابی گازهای مشعل‌های غرب كارون و خلق ثروت در صنعت پتروشيمی است.

هویزه، نماد تداوم جهاد از دفاع مقدس دیروز تا جنگ اقتصادی امروز

علاوه بر بازدید شبانه،نشست هماهنگی راه‌اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس روز یکشنبه بیستم فروردین به ریاست مهندس نشان‌زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار در سالن جلسات این پروژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، در اين نشست كه مدیران حوزه‌های مختلف ستاد و مدیران و کارشناسان پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس حضور داشتند، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه با اشاره به اینکه هویزه و خوزستان، سرزمینی مقدس و قدمگاه شهدای سرافراز مدافع خاک پاک ایران اسلامی است، گفت: تلاش جهادی برای تولید و اشتغال و احداث پروژه های کلیدی چون پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، ادامه راه شهدا برای سربلندی کشور و نقش آفرینی در جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه، افتخار ماندگار دوره جدید مدیریت این گروه است، گفت: برای اجرای این پروژه که به زودی با حضور ریاست محترم جمهور و مسئولان ارشد کشور به بهره‌برداری می‌رسد، يك و نيم میلیارد دلار هزینه شده است.مهندس نشـان زاده مقدم تأكيد کرد: تا زمان بهره برداری، حضور همه مدیران و کارشناسان در سایت و نظارت و پایش لحظه‌ای همه بخش های پروژه الزامی است.

طرح زیست محیطی ارزش آفرین

 دکتر مهدی سیفی رییس هیأت مدیره پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس و دستیار ویژه معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه این بازدیدها گفت: با بهره‌برداری از پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس علاوه بر خلق ثروت در صنعت پتروشیمی، گازهای مشعل‌های غرب کارون خاموش و بخشی از تعهدات بین‌المللی ایران در حوزه محیط زیست ایفا می‌شود. در جریان بازدیدها و نشست ها، مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف به تشریح آخرین اقدامات و وضعیت حوزه های متبوع پرداختند.

تصاویر
  • آخرین تلاش ها و برنامه ریزی ها برای راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: