اخبار

10 اردیبهشت 1402 - 09:25
سرپرست شرکت پتروشیمی دهدشت خبر داد:

قول پیمانکاران برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی پتروشیمی دهدشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن

سرپرست شرکت پتروشیمی دهدشت خبر داد:

در جلسه‌ای با حضور تمام پیمانکاران پتروشیمی دهدشت، پیمانکاران متعهد شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با جبران عقب ماندگی‌های به برنامه زمان‌بندی پروژه برسند و جبهه‌های جدید کاری را در سایت فعال کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت، با حضور مهندس شکری سرپرست و جمعی از مدیران این شرکت، دکتر علیخانی مدیرعامل پتروپارس لیمیتد و سعیدی مدیرعامل پتروپارس ایران، شریعت پناهی قائم مقام نارگان با پیمانکاران فرعی پروژه برگزار شد.

محمد شکری در این جلسه با اشاره وضعیت مالی پروژه بیان داشت: الحمدلله پتروشیمی دهدشت هیچ گونه مشکل مالی و اعتباری ندارد.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با تاکید مکرر و مجدد به مجموعه پتروپارس ایران و پیمانکاران زیر مجموعه خواستار فعال شدن بسته‌های کاری جدید شد.سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: مجموعه پتروپارس ایران و پیمانکاران زیر مجموعه باید همه توان خود را بکار بگیرند تا روند پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

شکری با اشاره به عقب ماندگی بعضی از پیمانکاران از برنامه زمانبندی گفت: این امر قابل پذیرش نیست و باید هر چه سریعتر به خود را برنامه مشخص شده برساند.

وی تصریح کرد: امسال که سال رشد تولید است، همه مجموعه باید تمام توان و ظرفیت خود را برای رسیدن به شرایط مطلوب به منصه ظهور بگذارند.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: در این جلسه مقرر شد پیمانکاران تا زمان مشخص شده خود را به برنامه زمانبندی برساند.

علیخانی مدیرعامل پتروپارس لیمیتد گفت: بعنوان راهبر مشارکت قول می‌دهیم در کوتاهترین زمان ممکن جبهه‌های جدید کاری در سایت فعال شوند.

بر اساس این گزارش در این جلسه که برای اولین بار از ابتدای قرارداد تاکنون تشکیل شد، همه مدیران عامل پیمانکار اصلی و پیمانکاران فرعی پروژه حضور داشتند و از نزدیک نقاط قوت و ضعف هر کدام به آن‌ها اعلان شد و همه پیمانکاران متعهد شدند مطابق برنامه زمانبندی جدید تاخیرات خود را جبران کنند.

در این جلسه سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه و طاهری بخشدار مرکزی نیز بعنوان مهمان حضور داشتند.

تصاویر
  • سرپرست شرکت پتروشیمی دهدشت خبر داد:
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: