اخبار

07 اردیبهشت 1402 - 09:47
روزهای پر رفت و آمد پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا راه‌اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، بخش‌های مختلف برای برگزاری با شکوه این مراسم با حضور رییس‌جمهور، بسیج شده‌اند.

روزهای پر رفت و آمد پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فردا در حالی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس میزبان مراسم راه‌اندازی این طرح بزرگ زیست‌محیطی با حضور رییس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد است که چند طرح مهم نفتی و گازی دیگر نیز با حضور دکتر رئیسی به صورت آنلاین از محل این مجتمع افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

🔹علاوه بر جلسات متعدد هماهنگی داخلی با حضور مقامات ارشد هلدینگ خلیج فارس از جمله معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه، این پالایشگاه میزبان پیام کهتری مدیرکل حوزه وزارتی نفت و علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از مدیران این وزارتخانه بود.

🔹در این جلسه که با حضور مهندس نشان‌زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه، مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه، افشین کیانی مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، مهدی سیفی رییس هیات مدیره پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس و جمعی دیگر از مدیران گروه و این شرکت آخرین وضعیت راه‌اندازی پالایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔹همچنین ديروز، جمعی از مسئولان وزارت نفت از جمله مهندس محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت از این پالایشگاه بازدید و آخرین وضعیت عملیات راه‌اندازی را با حضور مدیران گروه و پالایشگاه بررسی كردند. 

تصاویر
  • روزهای پر رفت و آمد پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس
  • روزهای پر رفت و آمد پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: