اخبار

17 آبان 1401 - 08:48
۱۴۰۱ سال طلایی تولید پتروشیمی شهید تندگویان شد؛

با ثبت دو رکورد تاریخی، و افزایش تولید پلی اتیلن ترفتالات، سهامداران منتظر خبرهای خوش باشند.

۱۴۰۱ سال طلایی تولید پتروشیمی شهید تندگویان شد؛

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به ثبت رکوردهای تاریخی تولید و ارتقای شاخص نسبت تولید به ظرفیت نصب شده از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، از ثبت رکورد تاریخی تولید بالغ بر ۷۵۶ هزار تن محصول خبر داد.

 

به گزارش مديـريت بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس، «امین ملک‌زاده»  افزود: اين ميزان تولید نسبت به مدت مشابه پارسال،حدود ۵۵ هزار تن افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود با استمرار وضع موجود تا پایان امسال، رکورد تاریخی تولید بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار تن محصول برسد.

 

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان افزود: برنامه ریزی برای تولید تجاری هفت محصول و گرید جدید آغاز شده که به‌زودی خبرهای خوشی درباره عرضه گریدهای جدید به سهامداران محترم اعلام مي شود.

 

ثبت ركوردهاي جديد؛

ملك زاده با اشاره به ثبت دو رکورد تاریخی در زنجیره تولید محصولات پلی اتیلن ترفتالات در سال ۱۴۰۱، گفت: پارسال با تولید یک میلیون و ۱۲۵ هزار تن محصول، رکورد تازه‌ای در تاریخ تأسیس این مجتمع ثبت شد که این رکورد امسال ارتقاء یافته است.

 

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به کاهش ظرفیت خالی تولید در پتروشیمی شهید تندگویان در طول سه سال گذشته تاکنون گفت: سال ۱۳۹۴ ،نسبت تولید به ظرفیت نصب شده این مجتمع حدود ۵۴ درصد بود یعنی نیمی از ظرفیت نصب شده این مجتمع پتروشیمی بدون استفاده مانده بود.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه در کنار افزایش هشت درصدی تولید در سال جاری، نسبت تولید به ظرفیت اسمی امسال به رقم بی‌سابقه ۷۶ درصد رسیده؛ تأکید کرد: این شاخص نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۵.۵ درصد افزایش یافته است

 

متنوع سـازي سبـد محصولات؛ 

وي گفت: در کنار افزایش ظرفیت تولید، متنوع‌سازی سبد محصولات هم به عنوان یک راهبرد کلیدی در دستور کار تیم و ساختار مدیریتی و کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان قرار دارد.

تصاویر
  • ۱۴۰۱ سال طلایی تولید پتروشیمی شهید تندگویان شد؛
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: