آگهی فراخوان
مناقصه عمومي یک مرحلهای 02/P/02
نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس.
موضوع مناقصه یک مرحلهاي: عبارت است از خرید میز اداری و ساخت و نصب پارتیشن برای طبقات 1 ، 5 ، 6 و 7 ساختمان اداری شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس به شرح مندرج در اسناد مناقصه.
مهلت دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1402/11/07 حداکثر تا ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 می باشد.
نحوه دريافت اسناد: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 16:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/11/11 با معرفی نامه کتبی و اصل فیش بانکی واریز وجه خرید اسناد مناقصه به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبای غربی، پلاک22 ساختمان پارکهای پتروشیمی افق خلیج فارس مراجعه و نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.
قيمت اسناد و نحوه واريز وجه: مبلغ 1/000/000 ریال به حساب جــاری 0000055505284 و با شماره شبا 890180000000000055505284 IR نـزد بانک تجارت شعبه پتروشیمی کد 1800214 به نام شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس.
ميزان سپرده شركت درمناقصه: مبلغ 3/500/000/000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی.
مهلت ارسال پیشنهادها: پاکت ارزیابی کیفی به صورت جداگانه و پاكات (الف، ب و ج) بايستي به صورت درب بسته در یک لفاف جداگانه حداکثر تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 1402/11/23 به صورت فیزیکی به شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبای غربی، پلاک22، دبیرخانه کمیسیون معاملات ارسال گردد.
زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی : زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی رأس ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1402/11/24 در دفتر مدیریت تأمین و تدارکات شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس می باشد.
محل و تاريخ گشايش پاكتها: پاکت (الف، ب وج) مناقصه گران رأس ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/25 در سالن جلسات شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس بازگشایی خواهد شد.
- شرکت کننده بایستی دارای مجوز صلاحیت انجام امور از مراجع ذیصلاح باشد.
- براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 75268123-021 تماس حاصل فرمائید.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه آمده است .
(شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس)
آگهي فراخوان
مناقصه عمومي یک مرحلهای 03/P/02
نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس.
موضوع مناقصه یک مرحلهاي: عبارت است از تأمین نیروی انسانی در زمینه خدمات تنظیفی و آبدارچی به تعداد 16 نفر و به میزان 65280 ساعت کار ، راننده با خودرو به تعداد 5 نفر به میزان 15120 ساعت کار ، تحصیلدار به تعداد 1 نفر با موتور سیکلت به میزان 3024 ساعت کار و کارمند اداری به تعداد 2 نفر و به میزان 6048 ساعت کار ، به شرح مندرج در اسناد مناقصه.
مهلت دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1402/11/07 حداکثر تا ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 می باشد.
نحوه دريافت اسناد: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 16:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/11/11 با معرفی نامه کتبی و اصل فیش بانکی واریز وجه خرید اسناد مناقصه به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبای غربی، پلاک22 ساختمان پارکهای پتروشیمی افق خلیج فارس مراجعه و نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.
قيمت اسناد و نحوه واريز وجه: مبلغ 1/000/000 ریال به حساب جــاری 0000055505284 و با شماره شبا 890180000000000055505284 IR نـزد بانک تجارت شعبه پتروشیمی کد 1800214 به نام شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس.
ميزان سپرده شركت درمناقصه: مبلغ 3/937/000/000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی.
مهلت ارسال پیشنهادها: پاکت ارزیابی کیفی به صورت جداگانه و پاكات (الف، ب و ج) بايستي به صورت درب بسته در یک لفاف جداگانه حداکثر تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 1402/11/23 به صورت فیزیکی به شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبای غربی، پلاک22، دبیرخانه کمیسیون معاملات ارسال گردد.
زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی : زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی رأس ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1402/11/24 در دفتر مدیریت تأمین و تدارکات شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس می باشد.
محل و تاريخ گشايش پاكتها: پاکت (الف، ب وج) مناقصه گران رأس ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/25 در سالن جلسات شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس بازگشایی خواهد شد.
- شرکت کننده بایستی دارای مجوز صلاحیت انجام امور از مراجع ذیصلاح باشد.
- براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 75268123-021 تماس حاصل فرمائید.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه آمده است .
(شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس)