طرح های در دست اجرا

طرح ها

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی در سطح کشور، در راستای توسعه پایدار صنعت معظم پتروشیمی 12 طرح توسعه ای در حوزه تولید محصولات پتروشیمی و تنوع بخشی به سبد محصولات شرکت را در دست اجرا داشته و در این زمینه موفق به کسب رتبه دومین شرکت برتر خاورمیانه گردیده است..

شرکت پتروشیمی تفتان آریا منطقه آزاد چابهار

طرح اولیه شرکت طبق ابلاغ مصوبه هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از متانول به GTX( فرآیند تبدیل گاز طبیعی به فرآورده های با ارزش بالاتر) تغییر یافت و اقدامات لازم جهت جابجایی محل اجرای طرح و افزایش مساحت زمین طرح در منطقه آزاد چابهار از قطعه شماره 30-2 با متراژ 12846859 متر مربع به قطعه شماره 52 به متراژ 70017112 متر مربع انجام گردید و الحا...

درباره پروژه

با توجه به پیگیری و اقدامات انجام شده و توافقات صورت گرفته تحویل زمین در دی ماه 1401 محقق  و عملیات اجرایی شرکت جهت آماده سازی زمین در سه فاز آغاز گردیده است .
خوراک در دسترس شرکت های مستقر در هاب چابهار، گاز طبیعی از انشعاب خط هفتم سراسری می باشد.
محل تامین سرویس های جانبی مورد نیاز طرح های شهرک پتروشیمی مکران، یوتیلیتی متمرکز هاب چابهار می باشد.

قرارداد آماده سازی اراضی سایت چابهار با شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی منعقد شده است و در فاز اول از بهمن ماه سال 1401 تا نیمه اول سال 1402، عملیات احداث باند اول جاده دورگرد، فنس کشی، نصب گیتها و ... به اتمام رسیده است. در نیمه دوم سال 1402 عملیات اجرایی فاز دوم شامل احداث باند دوم جاده پیرامونی، آسفالت جاده تکمیل شده، بوته کنی سطح سایت، کاشت درختان جایگزین، ایجاد مسیرهای دسترسی به گیتها از جاده های اصلی و ...آغاز شده است و برای نیمه دوم سال 1403عملیات ژئوتکنیک، بهسازی و آماده سازی 20 هکتار اول سایت و ... برنامه ریزی شده است.

شرکت پتروشیمی تفتان آریا منطقه آزاد چابهار
تصاویر
  • شرکت پتروشیمی تفتان آریا منطقه آزاد چابهار
  • شرکت پتروشیمی تفتان آریا منطقه آزاد چابهار

نام مدیر عامل :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نام مدیر روابط عمومی :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نوع پروژه
طرح
مختصات پروژه

قطعه شماره 30-2 با متراژ 12846859 متر مربع به قطعه شماره 52 به متراژ 70017112 متر مربع

محل پروژه
منطقه آزاد چابهار
مجری پروژه
شرکت توسعه نگین مکران
هدف پروژه
محل تامین سرویس های جانبی مورد نیاز طرح های شهرک پتروشیمی مکران، یوتیلیتی متمرکز هاب چابهار
اطلاعات تماس

دفتر تهران : خیابان کریمخان زند-نرسیده به میدان هفت تیر -ساختمان 46