طرح های در دست اجرا

طرح ها

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی در سطح کشور، در راستای توسعه پایدار صنعت معظم پتروشیمی 12 طرح توسعه ای در حوزه تولید محصولات پتروشیمی و تنوع بخشی به سبد محصولات شرکت را در دست اجرا داشته و در این زمینه موفق به کسب رتبه دومین شرکت برتر خاورمیانه گردیده است..

​شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر

طرح احداث الماس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهربا هدف استفاده از گازهای اتان، بوتان، پروپان و پنتان پلاس مازاد پتروشیمی بندرامام، پالایشگاه های بیدبلند و یادآوران به عنوان یکی از مگا پروژه های کشور برنامه ریزی شده است. این پروژه مشتمل بر یک واحد الفین با ظرفیت تولید یک میلیون و 260 هزار تن اتیلن و واحدهای پائین دستی شامل دو واحد پلی اتیلن سنگین(...

درباره پروژه

طرح احداث الماس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهربا هدف استفاده از گازهای اتان، بوتان، پروپان و پنتان پلاس مازاد پتروشیمی بندرامام، پالایشگاه های بیدبلند و یادآوران به عنوان یکی از مگا پروژه های کشور برنامه ریزی شده است. این پروژه مشتمل بر یک واحد الفین با ظرفیت تولید یک میلیون و 260 هزار تن اتیلن و واحدهای پائین دستی شامل دو واحد پلی اتیلن سنگین(HD )، یک واحد پلی اتیلن سبک خطی(LLD Swing)، یک واحد پلی پروپیلن و همچنین یک واحد بوتادین است.

شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر یکی از بزرگترین پروژه های توسعه ای هلدینگ بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای ایجاد ارزش افزوده در منابع عظیم گازی جنوب کشور و با هدف تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی بوده که بـا داشتن  واحدهـای تولیـدی الفیـن، پلی اتیلن سنگین و سـبک خطی، بوتادیـن و با ظرفیت تولید بیش از دو میلیون تن محصول در سال یکی از بـزرگتــریـن تولیدکننـدگان الفین و محصولات پلیمری در جهـان بـه شـمار مـی رود.

​شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر
تصاویر
  • ​شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر

نام مدیر عامل :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نام مدیر روابط عمومی :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نوع پروژه
واحدهـای تولیـدی الفیـن، پلی اتیلن سنگین و سـبک خطی، بوتادیـن
مختصات پروژه
محل پروژه
این پروژه عظیم صنعتی در شمال غربی خلیج فارس، در استان خوزستان و درسایت 3 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قرار دارد
مجری پروژه
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس : 51% , شرکت پتروشیمی بندر امام : 32% , شرکت پتروشیمی اروند : 17%
هدف پروژه
یک واحد الفین با ظرفیت تولید یک میلیون - اتیلن 260 هزار تن - دو واحد پلی اتیلن سنگین (HD) - یک واحد پلی اتیلن سبک خطی(LLD Swing) -یک واحد پلی پروپیلن - یک واحد بوتادین
اطلاعات تماس

آدرس سایت

 خوزستان- منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

تلفن

 52125136-061

آدرس دفتر مرکزی

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)- خیابان پنجم- پلاک 22 - طبقه پنجم - واحد 21

کدپستی

1513643932

تلفن

 88554761-021

نمابر

88707460-021

آدرس وب‌سایت

https://www.almpc.ir

Email

almas.office@almpc.ir