شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد در سالهاي اخير به عنوان پشتيبان صنعت ، همگام و همراه با صنعت پتروشيمي ، نفت، گاز و پالايش در مسير رشد اقتصادي و پيشرفت هاي صنعتي و حوزه انرژي گام بر داشته است.
در ذيل نگاهي به تاريخچه شركت پازارگاد ، به عنوان يكي از قديمي ترين شركت هاي صنعت پتروشيمي كشور مي اندازيم؛
شرکت سهامی پتروشیمی ایران ( سهامی عام) در سال 1338در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید. در سال 1344 نام شرکت به شرکت شیمیایی پازارگاد (سهامی عام) تغییر نمود و پس از تغییرات متعدد در مالکیت شرکت در آذرماه 1374 مالکیت 100% سهام شرکت به شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار گردید. در جهت نیل به اهداف و برنامه های پیش بینی شده شرکت ملی صنایع پتروشیمی کارخانه شرکت شیمیایی پازارگاد به شرکت پتروشیمی آبادان واگذار و از تاریخ 1375/05/31 فعالیت شرکت متوقف گردید. بنابر تصمیم متخذه در مجامع عمومی فوق العاده مورخ 1381/04/04و 1381/07/23 نام ونوع به شرکت خدماتی پازارگاد (سهامی خاص) تغییر و همچنین مطابق مصوبه مجمع عمومی عادی مورخ 1381/04/31فعالیت شرکت مجدداً از تاریخ 1381/05/01شروع گردید. و درجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1383/11/27 نام شرکت به عملیات غیرصنعتی پازارگاد (سهامی خاص) تغییر یافته و محل فعالیت شرکت در عسلویه عنوان شد.
موضوع فعالیت
موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارت است از" اداره امور عملیات ستادی( غیرصنعتی) شامل منازل سازمانی،مهمانسراها، هتلها و غیره ، خدمات نیروی انسانی شامل تأمین نیروی انسانی خدماتی ،مالی ،اداری، فنی، تدارکاتی و غیره، خدمات شهری شامل تأسیسات شهری ،احداث ، نوسازی ،توسعه و ایجاد تأسیسات مورد نیاز ، حراست ، فضای سبز ، آتش نشانی ، ایمنی ، محیط زیست ، مخابراتی ، و غیره ، خدمات عمومی شامل خدمات آموزشی ،ورزشی ،اداری ، رستورانی ، اجتماعی ، رفاهی ، فرهنگی ، بهداشتی ، فن آوری اطلاعات و غیره ، خدمات مسافرتی شامل تورهای سیاحتی ، تفریحی ، زیارتی و غیره (خارجی ، داخلی ) ، خدمات حمل ونقل شامل زمینی ، هوائی ، دریائی و ریلی و غیره ، خدمات تدارکاتی ، انبار داری ، طبقه بندی کالا و غیره، خدمات بندری و گمرکی شامل ترخیص ، امور واردات و صادرات و غیره ، خدمات اسکله شامل تخبه بارگیری ، انبارداری و غیره
بیانیه ماموریت
ما برآنیم با استعانت از حضرت حق و به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه در کنار مدیریت علمی و بهره مندی از دانش روز جهانی در زمینه افزایش کیفیت خدمات و مشتری مداری ، تضمین کننده ارائه مطلوب ترین خدمات و بهبود مستمر آن تا کسب بالاترین درجه رضایتمندی ذینفعان مان باشیم.
ارزش های بنیادین
ارزش های کلیدی ما بر مبنای مشتری مداری، مسئولیت پذیری، کار گروهی و تعالی، اعتماد و افزایش کیفیت خدمات استوار گردیده است که این ارزشها قطب نمای ما برای یافتن مسیر درست می باشد.ما به اصول و مسئولیت پذیری در قبال تعهدات خود پایبندیم. استراتژی و سیاست های ما هدایتگر روند کار شرکت در تعامل با همکاران و ذینفعان ما در منطقه خواهد بود.
چشم انداز ما
بهترین شرکت خدمات غیر صنعتی منطقه در کلاس جهانی ، رسیدن به حد اعلای رضایتمندی مشتری از طریق ارائه بیشترین کیفیت خدمات
اهداف و استراتژی های سازمانی
توسعه رضایتمندی مشتریان و ذینفعان منطقه در سطح خرد و کلان
پیشرو در ارائه خدمات به ذینفعان با تکیه بر اصول علمی،خلاقیت و نوآوریتوسعه منابع انسانی هم راستا با خلق دانش و نوآوری
ارائه خدمات ، با کیفیت جهانی
استراتژی ما
ما هر روز سخت تلاش می کنیم تا پازارگاد یکی از معتبرترین شرکت های غیر صنعتی ایران باشد.
شعار شركت
ارتقاء كيفيت خدمات ، افزايش رضايت مندي مشتريان ، توجه به ذي نفعان و جامعه محلي
( تمامي برنامه ريزي هاي شركت بر مبناي تحقق شعار و ماموريت مشخص شده طراحي گرديده است.)