شرکت های خدماتی و سرمایه گذاری

شرکت های غیر تولیدی

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی در سطح کشور ، در راستای توسعه پایدار صنعت معظم پتروشیمی ، ارتقاء خدمات دریافتی از شرکت های خدماتی تابعه در زمینه ارائه خدمات مهندسی ، خدمات بازرگانی، خدمات آموزشی و خدمات مورد نیاز غیرصنعتی را سرلوحه کار خود قرار داده و برنامه های بهبود را در همه زمینه ها تعیین و در دست اجرا دارد.

شرکت بازرگانی پتروشیمی

سهامداران شر ت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (45 درصد)، سرمایه گذاری ایرانیان ( 49 درصد( و سایر ( 6 درصد) شرکت بازرگانی پتروشیمی بنابر نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی، در بیست و سوم تیرماه سال 1369 تأسیس و در سال 1388 در راستای اهداف اصل 44 قانون اساسی کشور با واگذاری بیش از 52 درصد سهام آن به کنسرس...

کلیات شرکت

سهامداران
شر ت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (45 درصد)، سرمایه گذاری ایرانیان ( 49 درصد( و سایر ( 6 درصد)


شرکت بازرگانی پتروشیمی بنابر نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی، در بیست و سوم تیرماه سال 1369 تأسیس و در سال 1388 در راستای اهداف اصل 44 قانون اساسی کشور با واگذاری بیش از 52 درصد سهام آن به کنسرسیوم شرکت سرمایهگذاری ایران و شرکاء به عنوان یک شرکت تجاری فعالیت های خود را دنبال نموده است. اهداف اصلی این شرکت در بازار داخلی تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی و در بخش بازرگانی دسترسی به سهم مناسب صنعت پتروشیمی کشور از بازارهای جهانی و دستیابی به نام تجاری بین المللی است.


فعالیتهای عمده:
این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های خاورمیانه می باشد که به امر فروش محصولات تولیدی مجتمع های پتروشیمی ایران در بازارهای خارجی اشتغال دارد.
تلاش جهت گسترش حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت امحصولات و ارائه خدمات بعد از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان از اهداف اصلی این شرکت است.
به منظور توسعه فعالیت بازار یابی و پاسخ گویی به نیازهای مشتریان برون مرزی، شرکت بازرگانی پتروشیمی به تأسیس شرکت ها و دفاتری در انگلستان، آلمان، چین، سنگاپور، هند، دبی، کره جنوبی و ترکیه مبادرت نموده است. شرکت بازرگانی پتروشیمی در راستای انجام وظایف خود در توزیع مواد، جهت تمرکز زدایی و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به محل شرکت در تهران، اقدام به راه اندازی سایت فروش از راه دور نموده و با استفاده از این سایت که از طریق اینترنت قابل دسترسی است، خریداران می توانند ضمن دسترسی به اطلاعات مربوط به حواله های دریافتی، از صورت حساب خود و آخرین وضعیت مانده حساب خود در شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز آگاهی یافته، در خواست خرید کالا را به سیستم وارد و حواله ها را روی سایت مشاهده نمایند. محصولات شیمیایی، پلیمری، آروماتیک، کودها و مشتقات آنها در بورس و داخل شرکت به خریداران داخلی عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی پتروشیمی
تصاویر
  • شرکت بازرگانی پتروشیمی
خدمات شرکت

نام مدیر عامل :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نام مدیر روابط عمومی :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

ذینفعان
اطلاعات تماس