شرکتهای غیرتولیدی (سرمایه گذاری و خدماتی)

شرکت های غیر تولیدی

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی در سطح کشور ، در راستای توسعه پایدار صنعت معظم پتروشیمی ، ارتقاء خدمات دریافتی از شرکت های خدماتی تابعه در زمینه ارائه خدمات مهندسی ، خدمات بازرگانی، خدمات آموزشی و خدمات مورد نیاز غیرصنعتی را سرلوحه کار خود قرار داده و برنامه های بهبود را در همه زمینه ها تعیین و در دست اجرا دارد.

شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، با هدف خدمت‌رسانی به کارکنان شرکت‌های تابعه پتروشیمی در ماهشهر و آزاد نمودن شرکت‌های تولیدی از انجام کارهای خدماتی و تمرکز بر تولید، با پوشش دادن کارهای فرهنگی، آموزشی، خدماتی، حمل‌ونقل و مستغلاتی در سال ۱۳۶۹ تاسیس و شروع به کار کرد

کلیات شرکت

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، با هدف خدمت‌رسانی به کارکنان شرکت‌های تابعه پتروشیمی در ماهشهر و آزاد نمودن شرکت‌های تولیدی از انجام کارهای خدماتی و تمرکز بر تولید، با پوشش دادن کارهای فرهنگی، آموزشی، خدماتی، حمل‌ونقل و مستغلاتی در سال ۱۳۶۹ تاسیس و شروع به کار کرد. حوزه فعالیت شرکت عبارت است از : اداره شهرک بعثت، ناحیه صنعتی ماهشهر، فرودگاه، اماکن فرهنگی، آموزشی و ورزشی، باشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، پارک ارم و همچنین اجرای برخی پروژه‌های عمرانی. همچنین حفظ و نگهداری اماکن سازمانی در نواحی صنعتی، به ویژه شهرک بعثت و چمران و ناحیه صنعتی ماهشهر و با بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی و سازمانی از وظایف عمده این شرکت تلقی می‌شود.

خدمات شهری : تامین خدمات شهری از قبیل آب و فاضلاب، گاز مصرفی، کاشت و نگهداری فضای سبز، حفظ و نگهداری و به‌طور کلی راهبری و آبادانی مجموعه‌های مسکونی به عهده شرکت‌ عملیات غیرصنعتی است.

 

شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر
تصاویر
  • شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر
  • شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر
  • شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر
  • شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر
خدمات شرکت

نام مدیر عامل : محسن آتشزمزم

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نام مدیر روابط عمومی :

مدرک تحصیلی :

سوابق :

ذینفعان
اطلاعات تماس