شرکتهای غیرتولیدی (سرمایه گذاری و خدماتی)

شرکت های غیر تولیدی

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی در سطح کشور ، در راستای توسعه پایدار صنعت معظم پتروشیمی ، ارتقاء خدمات دریافتی از شرکت های خدماتی تابعه در زمینه ارائه خدمات مهندسی ، خدمات بازرگانی، خدمات آموزشی و خدمات مورد نیاز غیرصنعتی را سرلوحه کار خود قرار داده و برنامه های بهبود را در همه زمینه ها تعیین و در دست اجرا دارد.

شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی

شرکت راه‌آوران فنون پتروشیمی واقع در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) (‌مرکز کارخانجات و صنایع شیمیایی کشور)‌ از سال ۱۳۷۷ متولی آموزش‌های عمومی، فنی، تخصصی، HSE، زبان و رایانه برای شرکت‌ها،‌ موسسات و علاقمندان در سطح کشور و منطقه است.

کلیات شرکت

شرکت راه‌آوران فنون پتروشیمی واقع در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) (‌مرکز کارخانجات و صنایع شیمیایی کشور)‌ از سال ۱۳۷۷ متولی آموزش‌های عمومی، فنی، تخصصی، HSE، زبان و رایانه برای شرکت‌ها،‌ موسسات و علاقمندان در سطح کشور و منطقه است. این شرکت، جهت ارتقاء کمی و کیفی اقدام به خرید و نصب جدیدترین تجهیزات آموزشی از کشور آلمان و همچنین راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارگاه‌های آموزشی در زمنیه برق، ابزار دقیق، مکانیک، شیمی، کنترل کیفیت، بهره‌برداری، تراشکاری، جوشکاری، پایلوت پلنت‌ها، سایت‌های آموزش زبان و رایانه بر اساس مدرن‌ترین استانداردهای آموزشی کرده و با استفاده از فضاهای آموزشی مجهز به لوازم کمک آموزشی، دارای ظرفیت پذیرش همزمان ۱۰۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی با امکانات خواب، غذا و سرویس‌های ایاب و ذهاب است. از آموزش‌های موثر این شرکت، ایجاد محیطی برای ایفای نقش کارآموزان، علافه‌مندان و شرکت‌کنندگان در سایت‌های واقعی کارخانجات پتروشیمی به صورت عملی و آشنا نمودن آنان با فرایندهای تولیدی است. آموزش کارکنان ضمن خدمت در مشاغل مختلف از اهم فعالیت‌های آموزشی سالانه این شرکت می‌باشد که در پایان هر دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
تصاویر
  • شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
  • شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
  • شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
  • شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
  • شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی
خدمات شرکت

نام مدیر عامل : نوید نادرپور

مدرک تحصیلی :

سوابق :

نام مدیر روابط عمومی : حمید دانش

مدرک تحصیلی :

سوابق :

ذینفعان
اطلاعات تماس

آدرس مجتمع

خوزستان- بندر ماهشهر- منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی- سایت 3

کدپستی

6357136316

تلفن

06152125226

نمابر

06152125233

آدرس دفتر مرکزی

تهران- میدان هفت تیر- ابتدای خیابان کریم خان زند- ساختمان 46 – طبقه 7

کدپستی

1584893117

تلفن

67-62-02188845461

نمابر

02188310646

تلفن روابط عمومی

06152125239

نمابر روابط عمومی

06152125239

آدرس وبسایت

www.rfpc.ir

Email

rahavaran@rfpc.ir