اخبار

16 تیر 1401 - 14:58
علی عسکری: بیدبلند خلیج فارس افتخار ارزشمند ملی است

علی عسکری: بیدبلند خلیج فارس افتخار ارزشمند ملی است/به زودی طرح‌های جدید تکمیل زنجیره ارزش بیدبلند خلیج فارس معرفی خواهد شد

علی عسکری: بیدبلند خلیج فارس افتخار ارزشمند ملی است

علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در صدر هیئتی از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا به صورت میدانی بازدید کرد. 
به گزارش روابط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جریان آخرین دستاوردهای این مجموعه عظیم صنعتی در حوزه تولید و پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت. 

علی عسکری هم زمان با حضور در مجتمع پالایشگاهی در جریان آخرین وضعیت پروژه‌هایی مهم احداث واحدهای شیرین‌سازی میعانات گازی و پروژه زیست محیطی بازیابی آب‌های دور ریز قرار گرفت. 

وی در ادامه به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای و اجرای پروژه عظیم جمع آوری گازهای مشعل شرق کارون در ۴ استان کشور با حضور در نشستی کارشناسی در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته و پیشرفت این طرح راهبردی ملی در عرصه عمل به تعهدات بین المللی قرار گرفت. 

علی عسکری در نشست جمع‌بندی بازدید میدانی از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس ضمن تکریم مجموعه مدیریتی و کارکنان جهادی این شرکت، بیدبلند خلیج فارس را افتخار ارزشمند ملی برشمرد و این دستاورد را حاصل دانش، توان و تلاش شبانه روزی متخصصان ایرانی عنوان و خاطر نشان کرد ایران اسلامی در روزگار سخت تحریم و محاصره اقتصادی نیازمند باور و اعتماد به مدیران جهادی است که از دل تمام تهدیدهای فنی و اقتصادی درخت تنومندی همچون بیدبلند خلیج فارس با ثمرات و اثرات اقتصادی و محیط زیستی رشد کند و در مسیر تعالی و بالندگی قرار گیرد. 

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه تاکید کرد با توجه به تجربیات درخشان دوران ساخت این ابر پروژه ملی از مجموعه مدیریت وکارکنان بیدبلند خلیج فارس انتظار می‌رود در سه ماهه پایانی امسال شاهد خاموشی تعدادی از مشعل‌ها در گستره ۴ استان کشور باشیم. 

علی عسکری در پایان این نشست خاطرنشان کرد برنامه ریزی‌های کارشناسی برای تکمیل زنجیره ارزش بیدبلند خلیج فارس در حال تدوین است تا انشاالله طی چند سال آینده با تلاش جهادی استفاده از ظرفیت اسمی خوراک و محصول بیدبلند خلیج فارس محقق خواهد شد تا اثرات اقتصادی و زیست محیطی این طرح و دستاورد عظیم ملی نمود دو چندان برای ایران اسلامی داشته باشد.

تصاویر
  • علی عسکری: بیدبلند خلیج فارس افتخار ارزشمند ملی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
ثبت نظر

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: